Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків за січень-листопад 2021 року

, опубліковано 02 грудня 2021 о 09:26

   Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

   З січня по листопад 2021 року до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків надійшло 11 звернень громадян.

З початку року у законодавчо встановлений термін надано відповіді на 9 звернень від громадян.

2 звернення перебувають на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.

  Також, нагадуємо, що для зручності платників податків на офіційному веб-порталі ДПС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua.

Для зручності можна скористатись:

-  офіційним веб-порталом Державної податкової служби України: www.tax.gov.ua;

-  безкоштовний телефоном Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби: 0-800-501-007 (зі стаціонарних телефонів);

-  сервісом «Пульс»: 044-284-00-07 (звернення щодо дії та бездіяльність працівників органів ДПС);

-  акредитованим центром сертифікації ключів: 044-284-00-10;  

- офіційною електронною скринькою Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками: officevp.dp.zvernennya@tax.gov.ua;

-  телефоном Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками: 056-778-18-78.