Східне міжрегіональне управління ДПС
по роботі з великими платниками податків
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Адміністративні послуги

Найменування суб’єкта надання адміністративних послуг та його місцезнаходження:

            Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків                49600, місто Дніпро, проспект Олександра Поля, будинок 57

Телефон підрозділу, що забезпечує реєстрацію, облік, організацію документообігу службових документів :     +38 (056) 778 18 78

Адміністративні послуги, що надаються Східним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків 

1.

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

Інформаційна картка

Зразок заяви (ф. № 1-РРО) Бланк заяви (ф. № 1-РРО) Зразок заяви (ф.№ 1-РРОВ) Бланк заяви (ф.№ 1-РРОВ)

2.

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій

Інформаційна картка

Зразок заяви (ф.№1-КОРО) Бланк заяви (ф.№1-КОРО)

3.

Реєстрація розрахункових книжок

Інформаційна картка

Зразок заяви  Бланк заяви

4.

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)

Інформаційна картка

Зразок заяви

5.

Підтвердження статусу податкового резидента України

Інформаційна картка

Зразок заяви

6.

Реєстрація платника єдиного податку

Інформаційна картка

Зразок заяви  Бланк заяви Бланк розрахунку доходу

7.

Надання витягу з Реєстру платників єдиного податку

Інформаційна картка

Зразок заяви  Бланк заяви

8.

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Інформаційна картка

Зразок заяви Бланк заяви

9.

Внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій

Інформаційна картка

Зразок заяви Бланк заяви

10.

Надання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій

Інформаційна картка

Зразок заяви Бланк заяви

11.

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи

Інформаційна картка

Зразок заяви Бланк заяви

12.

Реєстрація платника податку на додану вартість

Інформаційна картка

Зразок заяви (ф.№1-ПДВ) Бланк заяви (ф.№1-ПДВ)

13.

Надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість

Інформаційна картка

Зразок заяви (ф.№1-ЗВР) Бланк заяви (ф.№1-ЗВР)

Режим роботи:                                                                                                                                       Понеділок - четвер: з 8 год. 00 хв.  до 17 год. 00 хв.                                                                                    П'ятниця: з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.                                                                                                   Перерва: з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.

Розташування приміщень, в яких здійснюється прийом суб'єктів звернень, наявність сполучення громадського транспорту, під'їзних шляхів та місць паркування:                        

м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 57. Сполучення громадського транспорту: з залізничного вокзалу маршрутне таксі №32, №33 або №73 до зупинки «Михайла Драгоманова». Під'їзні шляхи знаходяться з проспекту Олександра Поля. Місця паркування знаходяться вздовж проспекту Олександра Поля біля будівлі.

м. Запоріжжя, проспект Соборний, 190а. Сполучення громадського транспорту: від проспекту Металургів та від залізничного вокзалу: маршрутні таксі №61, №62, №46, №81, №84, №88; від проспекту Металургів: №80, №89, №63, №93;  тролейбус №3,№8; автобус №55, №17 до зупинки «Вулиця Сталеварів». Під'їзні шляхи - з проспекту Маяковського. Місця паркування знаходяться безпосередньо на паркувальному майданчику перед центральним входом до будівлі.

м. Кривий Ріг, проспект Металургів, 36 «б». Сполучення громадського транспорту: від залізничного вокзалу маршрутне таксі №307 до зупинки «95 квартал», №286, №205 до зупинки «Соцмісто». Під'їзні шляхи знаходяться на проспекті Металургів. Місця паркування знаходяться на проспекті Молодіжний б.1 біля центрального входу до Криворізької міської ради.