Контакт-центр Державної податкової служби — це сучасний сервіс оперативної підтримки фізичних та юридичних осіб. Його фахівці щодня надають широкий спектр інформаційно-довідкових послуг, серед яких:
1. Консультаційна підтримка
роз’яснення з питань оподаткування;
інформація щодо єдиного внеску;
консультації з іншого законодавства, контроль за яким забезпечує ДПС.
2. Електронні сервіси та технічна інформація
робота Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС;
стан обробки звітності;
функціонування електронних сервісів.
3. Персоналізована інформація
дані про розрахунки з бюджетом;
інформація щодо наявності податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску.
Відповіді надаються зручними для платників каналами: телефоном (стаціонарним або мобільним), електронною поштою, у месенджерах.
Прийом звернень громадян та бізнесу
Контакт-центр також опрацьовує:
звернення на сервіс «Пульс»;
усні звернення громадян (відповідно до Закону України «Про звернення громадян»);
запити на інформацію (Закон України «Про доступ до публічної інформації»);
інформацію щодо осіб, які проходять перевірку відповідно до Закону «Про очищення влади»;
повідомлення працівників ДПС про можливі факти корупційних правопорушень.
Запис на прийом
Контакт-центр здійснює попередній запис фізичних та юридичних осіб на візит до центрів обслуговування платників.