Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
З січня по травень 2024 року до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків надійшло 10 звернень громадян та забезпечено надання відповіді у законодавчо встановлений термін.
Протягом звітного періоду через єдину базу даних звернень сервісу «Пульс» (звернення щодо дій та бездіяльності працівників органів ДПС) надійшло 3 звернення громадян. Питання неправомірних дій та бездіяльності працівників Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків у зверненнях не піднімалося. Відповідь на звернення від громадян надано у законодавчо встановлений термін.
За вищевказаний період через Державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 2 звернення громадян. Забезпечено надання відповіді по 1 зверненню, інше перебуває на розгляді, оскільки термін, визначений Єдиною електронною базою даних звернень, у травні 2024 року не настав.
Також, нагадуємо, що для зручності платників податків на офіційному веб-порталі ДПС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.
Для зручності можна скористатись:
- веб-порталом Державної податкової служби України:
www.tax.gov.ua;
- безкоштовним телефоном Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби: 0-800-501-007 (зі стаціонарних телефонів);
- сервісом «Пульс»: 044-284-00-07 (звернення щодо дії та бездіяльності працівників органів ДПС);
- акредитованим центром сертифікації ключів: 044-284-00-10;
- офіційною електронною скринькою Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків: evp.zvernennya@tax.gov.ua;
- телефоном Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків: 056-720-30-07.