Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків за січень-липень 2021 р

, опубліковано 02 серпня 2021 о 10:15

   Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

   З січня по липень 2021 року до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків надійшло 7 звернень громадян.

З початку року у законодавчо встановлений термін надано відповіді на 5 звернень від громадян.

2 звернення перебуває на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.

   Також, нагадуємо, що для зручності платників податків на офіційному веб-порталі ДПС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua.

Для зручності можна скористатись:

- офіційним веб-порталом Державної податкової служби України:

www.tax.gov.ua;

- безкоштовний телефоном Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби: 0-800-501-007 (зі стаціонарних телефонів);

- сервісом «Пульс»: 044-284-00-07 (звернення щодо дії та бездіяльність працівників органів ДПС);

- акредитованим центром сертифікації ключів: 044-284-00-10;  

- офіційною електронною скринькою Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками: officevp.dp.zvernennya@tax.gov.ua;

- телефоном Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками: +38098-349-15-76.