Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернутися до Контакт-центру ДПС стало ще простіше: запрацювали додаткові телефонні номери

, опубліковано 24 листопада 2025 о 14:49

Державна податкова служба України запровадила додаткові номери телефону Контакт-центру у мережах Vodafone, Київстар та lifecell. Тепер отримати консультаційні послуги стало ще швидше та зручніше: 

0 500 501 007 – для абонентів Vodafone;

0 770 501 007 – для абонентів Київстар;

0 730 501 007 – для абонентів lifecell.

Абоненти можуть телефонувати без додаткових витрат, використовуючи внутрішньомережеві пакети своїх операторів. Особливо це зручно у віддалених громадах, де фіксовані телефони майже не використовуються. 

Нагадуємо: як і раніше працює: 

0 800 501 007 – безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку.

Застосування нових телефонних ліній дозволяє рівномірно розподіляти потоки дзвінків, що зменшує кількість «зайнято» та забезпечує стабільну роботу черги.

Обирайте оптимальний спосіб. Наші фахівці готові допомогти. У Контакт-центрі ви можете:

- отримати роз’яснення щодо застосування податкового законодавства;

- дізнатися, як користуватися електронними сервісами ДПС;

- записатися до Електронної черги для відвідування ЦОП;

- подати звернення або пропозиції.

ДПС продовжує розвивати сучасні канали комунікації, щоб зробити спілкування з податковою доступним, оперативним і комфортним для кожного.

Цінуємо вашу довіру. Після звернення ви можете залишити фідбек щодо якості отриманої допомоги – це допомагає нам ставати кращими.