Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян: швидко, прозоро, у межах закону

, опубліковано 05 листопада 2025 о 16:13

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

З січня по жовтень 2025 року до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків надійшло 11 звернень громадян та забезпечено надання відповіді у законодавчо встановлений термін.

Протягом звітного періоду до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків на сервіс «Пульс» (звернення щодо дій та бездіяльності працівників органів ДПС) надійшло 3 звернення громадян. Відповідь на звернення від громадян надано у законодавчо встановлений термін. 

Через Державну установу «Урядовий контактний центр» звернень громадян не надходило.

Також, нагадуємо, що для зручності платників податків на офіційному веб-порталі ДПС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.

Для зручності можна скористатись:

- веб-порталом Державної податкової служби України: www.tax.gov.ua;

- безкоштовним телефоном Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби: 0-800-501-007 (зі стаціонарних телефонів);

- сервісом «Пульс»: 044-284-00-07 (звернення щодо дії та бездіяльності працівників органів ДПС);

- акредитованим центром сертифікації ключів: 044-284-00-10;  

- офіційною електронною скринькою Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками: evp.zvernennya@tax.gov.ua;

- телефоном Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками: 056-720-30-07.