Ретельний розгляд звернень та оперативне реагування на запити людей — один із ключових напрямів роботи органів державної влади. Це запорука стабільності в суспільстві.
У першому кварталі 2025 року (з січня по березень) до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків надійшло одне громадське звернення. І відповідь на нього була надана вчасно — відповідно до вимог законодавства.
Щодо сервісу «Пульс» (платформа для звернень з приводу дій або бездіяльності працівників ДПС), а також звернень через Державну установу «Урядовий контактний центр», за звітний період нових запитів не надходило.
Для зручності платників податків діє низка зручних сервісів, які допоможуть отримати інформацію чи подати звернення:
Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника»:
http://cabinet.tax.gov.ua
Додаткові корисні ресурси та контакти:
Офіційний веб-портал ДПС України:
www.tax.gov.ua
Інформаційно-довідковий департамент (безкоштовна лінія):
0-800-501-007 (зі стаціонарних телефонів);
Сервіс «Пульс» (для звернень щодо роботи ДПС):
044-284-00-07;
Акредитований центр сертифікації ключів:
044-284-00-10;
Електронна скринька для звернень:
evp.zvernennya@tax.gov.ua
Контактний телефон Східного міжрегіонального управління: 056-720-30-07