Так, в Східному міжрегіональному управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків таким напрямком зв’язку є комунікаційна податкова платформа evp.ikc@tax.gov.ua. Не менш важливим засобом комунікації в Східному управлінні є телефонна «гаряча лінія» з питань адміністрування податків за номером +380505521597.
За результатами роботи з початку року по теперішній час, можна упевнено відмітити, що зазначені комунікаційні засоби зв’язку стали корисними для платників податків та бізнес-спільнот, а також для фахівців податкової служби в отримані зворотного відгуку.
Отже, до комунікаційної податкової платформи надійшло 22 звернення з наступних питань: проведення онлайн-вебінарів з бізнес-спільнотами, адвокатські запити, запити правоохоронних органів та юридичних компаній, надання довідок щодо заборгованості та інше.
На «гарячу лінію» з питань адміністрування підприємств з початку року надійшло 28 телефонних дзвінків. Це були питання щодо відповідності критеріям ризиковості підприємств, помилкових перерахунків платежів, комунікації з координаторами Східного управління та інше.
Фахівці Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків висловлюють подяку за довіру кожному платнику, який звернувся та надав зворотній зв'язок за результатами взаємодії.
Саме для зручності, оперативності та прозорості були створені вищезазначені платформи для комунікації , тому продовжуємо працювати задля економічної стабільності нашої держави!