Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які дії СГ, якщо при авторизації в ПРРО на Аndroid надходить повідомлення «Користувачу необхідно додати КЕП», однак КЕП зареєстрований в Електронному кабінеті і встановлений на пристрій?

, опубліковано 15 квітня 2022 о 11:26

Якщо при авторизації в програмному реєстраторі розрахункових операцій (далі – ПРРО) на Аndroid надходить повідомлення «Користувачу необхідно додати КЕП», однак КЕП зареєстрований в Електронному кабінеті і встановлений на пристрій, то суб’єкту господарювання перш за все необхідно перевірити каталог до якого збережено файл секретного ключа та сертифіката кваліфікованого електронного підпису.
Для версій Android до 10 та 10 і більше це різні каталоги.
Правильну адресу розміщення каталогу можна переглянути на третій сторінці інструкції «Програмне забезпечення реєстрації фіскальних чеків «ПРРО Каса» Керівництво користувача», яка знаходиться в архіві з завантаженим програмним забезпеченням ПРРО, де зазначено:
якщо версія Android менша за 10 – секретний ключ і сертифікат розміщено в папці «Download»;
якщо версія Android 10 або вище – секретний ключ і сертифікат розміщено в папці «PRRO.Posfiles».