Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги – засіб реалізації прав платників податків у процесі податкового обслуговування

, опубліковано 19 січня 2022 о 15:16

Начальник Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Богдан Катрушин розповів  для ЗМІ про електронні сервіси та послуги, які надаються платникам у процесі податкового обслуговування  з метою максимального зменшення впливу людського фактору.

Як зазначив Богдан Катрушин, одним з найважливіших завдань органів Державної податкової служби у взаємовідносинах з платниками податків є надання адміністративних послуг, яке пов’язане із забезпеченням умов для реалізації суб’єктивних прав конкретної особи – платника податків. Надаються послуги за зверненням юридичної особи або приватної фізичної особи.

Згідно проведеного аналізу упродовж 2021 року  великим платникам, які обслуговуються у Міжрегіональному управлінні надано 5495 адміністративних послуг, у т.ч. за грудень - 331.

Найбільшу кількість адміністративних послуг за вказаний період було надано по реєстрації реєстраторів розрахункових операцій з початку року 2446, у т.ч. за грудень - 208 та по реєстрації книг обліку розрахункових операцій  з початку року 2603, у т.ч. за грудень - 99.

Зареєстровано 408 розрахункових книг реєстраторів розрахункових операцій з початку року, у т.ч. за грудень – 23. Всі послуги  надані в електронній формі.

Крім того, з початку року було видано 84 довідки про підтвердження статусу податкового резидента України , у т.ч. за грудень видано 5 довідок.

Також з початку року було видано 46 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податку на прибуток (доходи), у т.ч. за  грудень - 3 довідки.

З початку року було видано 2499 довідки про відсутність заборгованості платежів до бюджету, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у т.ч. за грудень - 398 довідок.

Витягів з реєстру платників податку на додану вартість видано 38 з початку року, у т.ч. за грудень - 1 витяг.

Скарг від платків податків на якість та оперативність надання адміністративних послуг не надходило.

З метою забезпечення зворотнього зв’язку з платниками податків щодо якості наданих адміністративних послуг в Інтернет-мережі розміщено поштову скриньку vpp.sdpi.dp.propozicii@sfs.gov.ua.

Також відповідну поштову скриньку для збору  пропозицій  розташовано у холі адміністративної будівлі управління за адресою пр-т. О.Поля буд.57, м. Дніпро.

Звертаємо увагу платників, що перелік електронних сервісів, що надаються ДПС, розміщений на офіційному веб-порталі tax.gov.ua у розділі Діяльність > Електронні сервіси, а за адресою http://cabinet.tax.gov.ua всі можуть скористатись безкоштовним сервісом ДПС «Електронний кабінет».

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

За наявності у платника кваліфікованого електронного підпису за допомогою цього сервісу можна отримати інформацію з реєстрів, сформувати і надіслати податкову звітність, листи, звернення, заяви і повідомлення до територіальних підрозділів ДПС та отримати відповідні довідки, послуги та інформацію від них.

Для зручності платників запущено сервіс «InfoTAX» за допомогою якого платники мають можливість через Телеграм-канал або Viber скористатись  можливістю отримати всі свої дані, які є в органах ДПС.

«Створення зручних та доступних умов отримання адміністративних послуг громадянами та суб’єктами господарювання, підвищення рівня прозорості в наданні адміністративних послуг, спрощення процедур надання адміністративних послуг, зменшення умов для корупції – основні завдання органів Державної податкової служби при наданні адміністративних послуг платникам податків», - зазначив Богдан Катрушин.