Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Цифровізація адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань органів Державної податкової служби у взаємовідносинах з платниками податків

, опубліковано 20 жовтня 2021 о 12:43

Про результати роботи в сфері надання адміністративних послуг у процесі податкового обслуговування платників податків розповів для ЗМІ в.о. заступника начальника Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Юрій Назаренко.

Як підкреслив Юрій Назаренко, впровадження діджиталізації сервісів та надання якісних адміністративних послуг в електронному вигляді надає змогу не тільки зберегти дорогоцінний час для платників податків та й обмежити відвідування приміщень податкових інспекцій і уникнути прямого спілкування з податківцями, особливо в період початку нової хвилі пандемії COVID-19.

Східним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків з початку року було надано 3952 адміністративних  послуги, зокрема  за  вересень п.р. - 653.

Найбільшу кількість адміністративних послуг за вказаний період було надано по реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (200) з початку року 1619, та по реєстрації книг обліку розрахункових операцій (419) з початку року 1961.

Було зареєстровано 32 розрахункових книжки до реєстраторів розрахункових операцій з початку року 338. Всі послуги  надані в електронній формі.

Крім того, видано 1 довідку про підтвердження статусу податкового резидента України (всього з початку року було  видано 75 довідок) та 1 довідку про сплачений нерезидентом в Україні податку на прибуток (доходи),  (всього з початку року було  видано 35 довідок).

А також, з  початку року було  видано 1810 довідок  про відсутність заборгованості (за звітний місяць 136 довідки) платежів до бюджету, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Ще  було надано витягів з реєстру платників податку на додану вартість за звітний місяць 2 витяга, (всього з початку року 34 витяга).       

Скарг від платків податків на якість та оперативність надання адміністративних послуг не надходило.

З метою забезпечення зворотнього зв’язку з платниками податків щодо якості наданих адміністративних послуг в Інтернет-мережі розміщено поштову скриньку vpp.sdpi.dp.propozicii@sfs.gov.ua.

Також відповідну поштову скриньку для збору  пропозицій  розташовано у холі адміністративної будівлі управління за адресою пр-т. О. Поля буд. 57, м. Дніпро.

«Шановні платники податків! Закликаю користуватися перевагами онлайн сервісів. Дійте вдома для того, щоб захистити себе та оточуючих у період поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19», - зазначив Юрій Назаренко.