Про результати роботи в сфері надання адміністративних послуг у процесі податкового обслуговування платників податків розповів для ЗМІ в.о. заступника начальника Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Юрій Назаренко.
Як підкреслив Юрій Назаренко, впровадження діджиталізації сервісів та надання якісних адміністративних послуг в електронному вигляді надає змогу не тільки зберегти дорогоцінний час для платників податків та й обмежити відвідування приміщень податкових інспекцій і уникнути прямого спілкування з податківцями, особливо в період початку нової хвилі пандемії COVID-19.
Східним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків з початку року було надано 3952 адміністративних послуги, зокрема за вересень п.р. - 653.
Найбільшу кількість адміністративних послуг за вказаний період було надано по реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (200) з початку року 1619, та по реєстрації книг обліку розрахункових операцій (419) з початку року 1961.
Було зареєстровано 32 розрахункових книжки до реєстраторів розрахункових операцій з початку року 338. Всі послуги надані в електронній формі.
Крім того, видано 1 довідку про підтвердження статусу податкового резидента України (всього з початку року було видано 75 довідок) та 1 довідку про сплачений нерезидентом в Україні податку на прибуток (доходи), (всього з початку року було видано 35 довідок).
А також, з початку року було видано 1810 довідок про відсутність заборгованості (за звітний місяць 136 довідки) платежів до бюджету, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Ще було надано витягів з реєстру платників податку на додану вартість за звітний місяць 2 витяга, (всього з початку року 34 витяга).
Скарг від платків податків на якість та оперативність надання адміністративних послуг не надходило.
З метою забезпечення зворотнього зв’язку з платниками податків щодо якості наданих адміністративних послуг в Інтернет-мережі розміщено поштову скриньку vpp.sdpi.dp.propozicii@sfs.gov.ua.
Також відповідну поштову скриньку для збору пропозицій розташовано у холі адміністративної будівлі управління за адресою пр-т. О. Поля буд. 57, м. Дніпро.
«Шановні платники податків! Закликаю користуватися перевагами онлайн сервісів. Дійте вдома для того, щоб захистити себе та оточуючих у період поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19», - зазначив Юрій Назаренко.