Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Вдосконалення системи надання електронних сервісів та послуг забезпечує зручні та доступні умови для реалізації прав платника податків

, опубліковано 11 травня 2021 о 18:38

Про результати роботи в сфері надання адміністративних послуг розповів в.о заступника начальника Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Юрій Назаренко.

За його словами, відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб'єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов'язків такої особи відповідно до закону.

Згідно проведеного аналізу з початку 2021 року великим платникам надано 1505 адміністративних послуг, у т.ч. за квітень - 410.

Найбільшу кількість адміністративних послуг за вказаний період було надано по реєстрації реєстраторів розрахункових операцій з початку 2021 року 680 (у т.ч. за квітень - 209 ), та по реєстрації книг обліку розрахункових операцій з початку року 662 (у т.ч. за квітень - 174).

Крім того, зареєстровано з початку року 163 розрахункових книжок до реєстраторів розрахункових операцій (у т.ч. за квітень – 27).

Також видано 40 довідок про підтвердження статусу податкового резидента України та 9 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи).

Позитивним фактором можна зазначити те, що з початку року всі послуги надані в електронній формі засобами електронного зв’язку з дотриманням Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

Скарг від платків податків на якість та оперативність надання адміністративних послуг не надходило.

З метою забезпечення зворотнього зв’язку з платниками податків щодо якості наданих адміністративних послуг в Інтернет-мережі розміщено поштову скриньку vpp.sdpi.dp.propozicii@sfs.gov.ua.

«Для зручності платників запущено сервіс «InfoTAX» за допомогою якого платники мають можливість через Телеграм-канал або Viber скористатись можливістю отримати всі свої дані, які є в органах ДПС», - зазначив Юрій Назаренко.

Звертаємо увагу платників, що ДПС рекомендує платникам утримуватися від відвідування органів ДПС без нагальної потреби у зв'язку запровадженням обмежувальних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19.

Перелік електронних сервісів, що надаються ДПС, розміщений на офіційному веб-порталі tax.gov.ua у розділі Діяльність > Електронні сервіси, за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua всі можуть скористатись безкоштовним сервісом ДПС «Електронний кабінет».

За наявності у платника кваліфікованого електронного підпису за допомогою цього сервісу можна отримати інформацію з реєстрів, сформувати і надіслати податкову звітність, листи, звернення, заяви і повідомлення до територіальних підрозділів ДПС та отримати відповідні довідки, послуги та інформацію від них.