Інформація щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків за січень-грудень 2022 року
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
З січня по грудень 2022 року до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків надійшло 23 звернення громадян.
З початку року у законодавчо встановлений термін надано відповіді на 22 звернення від громадян.
1 звернення перебуває на розгляді, оскільки не настав термін його виконання.
Також, нагадуємо, що для зручності платників податків на офіційному веб-порталі ДПС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua.
Для зручності можна скористатись:
- офіційним веб-порталом Державної податкової служби України:
www.tax.gov.ua ;
- безкоштовний телефоном Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби: 0-800-501-007 (зі стаціонарних телефонів);
- сервісом «Пульс»: 044-284-00-07 (звернення щодо дії та бездіяльність працівників органів ДПС);
- акредитованим центром сертифікації ключів: 044-284-00-10;
- офіційною електронною скринькою Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками: officevp.dp.zvernennya@tax.gov.ua;
- телефоном Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками: 056-778-18-78.