Як отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги від ДПС?
Нагадуємо про алгоритм дій для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг (КЕП):
Крок 1. Ознайомлення з умовами надання послуг
Перейдіть на сайт https://ca.tax.gov.ua у розділ «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг», де ви знайдете правила надання послуг та перелік необхідних документів.
Крок 2. Підготовка документів.
Підготуйте оригінали реєстраційних документів. Їх перелік оприлюднено на сайті у відповідному розділі.
Крок 3. Відвідування пункту реєстрації.
Зверніться до пункту реєстрації користувачів із підготовленими оригіналами документів. Перелік адрес доступний у розділі «Контакти».
Якщо у вас є паспорт у застосунку Дія (версія 2.0+), ви можете пройти ідентифікацію за допомогою функції «шеринг» без паперових документів.
Крок 4. Носій ключової інформації.
Візьміть із собою носій для збереження особистого ключа (захищений носій, флеш-накопичувач тощо).
Як оновити сертифікат дистанційно?
Користувачі з дійсними сертифікатами можуть оновити їх онлайн за декілька хвилин через сервіс повторного формування сертифікатів за електронним запитом.
Вимоги до користувача:
чинний сертифікат (строк дії ще не завершено);
відсутність змін у реєстраційних даних (ПІБ, адреса, ЄДРПОУ тощо);
наявність не скомпрометованого особистого ключа.
Новий сертифікат буде дійсним протягом 2 років.
#безбарєрність