Керівний склад та фахівці Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків прийняли участь у вебінарі щодо огляду напряму управління комплаєнс-ризиками (Сompliance Risk Management).
Так, в контексті співпраці з Міжнародним валютним фондом, експертом Гері Ендрюсом було представлено для фахівців ДПС програму CRM. Програма CRM безпосередньо пов’язана зі стратегічними цілями ДПС.
Основна мета CRM - підвищити рівень добровільного дотримання вимог законодавства. Програма CRM означає виявлення, оцінку та визначення пріоритетності комплаєнс-ризиків, а також розробку та впровадження стратегій і заходів для усунення та зменшення цих ризиків.
«Актуалізований CRM – підхід – це не просто «більше автоматизації», а глибше розуміння платників податків, злагоджена командна робота, та використання сучасних цифрових інструментів, які дають змогу діяти швидко, точно та персоналізовано» - зазначила заступниця начальника Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Олена Антіпова.