Повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації» має декілька причин:
     1. невірно вказано пароль до носія ключової інформації;
     2. невірно обрано носій ключової інформації;
     3. перевищено число спроб введення невірного паролю   
     Для усунення даної помилки необхідно:
     - перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
     - перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;
     - спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) у розділі «Підпис даних».
   
     У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись:
     до служби технічної підтримки програмного забезпечення, при вході до якого виникає дана помилка;
     до представництва Надавача, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.